perjantai 17. kesäkuuta 2011

Synttäri onnea!

Poikani täytti siis vuoden jo toukokuussa,
mutta pahan noroviruksen takia
jouduimme pitämään kekkerit vähän myöhässä.
Olipas kivat juhlat! 
Vieraita kävi kivasti ja lapsilla oli
molemmilla todella kivaa ;)


Tässäpä vähän kakusta kuvaa

Harmittaa hieman, 
kun kakun pursotukset jäi
toiselta puolen roikkumaan,
mutta ihan kiva tästä tuli! 
Hieman olisi saanut varovaisemmin
laittaa tuon kakkukuvan
tuohon pintaan ettei tulisi repeämiä,
mutta tiedämpähän ensikerralla :D

Aikaisemmin aloittamani pinkki huivi on nyt "valmis".
Pitäisi vielä jaksaa langat päätellä
ja pingottaa sitä hieman.
Olen vähän kärsimätön tekemään mitään loppuun,
joten nytkin olen jo aloittanut
uuden projektin :P
En ole kovin paljon harrastanut käsitöitä,
joten kaikki on minulle aivan uutta.
Halusin kuitenkin vähän enemmän haastetta
ja sainkin hyvän ohjeen mitä lähdin kokeilemaan.
Brainless-sukat ovat siis nyt puikoilla
ja lankana käytän Novitan Nalle Kukkaketoa.
Monet ovat ihmetelleet kärjestä aloittamisen
vaikeutta sukkapuikoilla,
mutta minä olen kyllä sitä mieltä,
että aloitus oli paljon helpompi kuin mitä siitä sanotaan!
Suosittelen siis todellakin ihmisiä kokeilemaan tätä
Judy’s Magic Cast On-tyyliä. :)

Tässäpä olisi kuvaa huivin pingotuksesta.


Ja tässä on aloittamani sukka,
josta tuumaan vain sen verran,
että sukan sivuissa olevat
palmikot kyllä hukkuvat tuonne värin sekaan.
Ehkä yksivärisellä langalla toimisi paremmin.. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti